moi oon johanna-hanna ja mua kutsutaan nimillä hansu hansq hansku jossu johan ja muut muqvaaa :D:D: voi itte päättää mil nimel mua kutsuu xd

mä päätin alkaa kirjottaa bloq mun elämäst mikä on tosi rasittavaa aa mut kuitekin ihanaa :___) mun bestiksen nimi on hanna se on mua vuoden nuorempi. oon siis -98 eli hanna on -99 XD vaikee lasku,,,,,, mun perhees on poruqat, kax pikkuveljee ja 2 pikkusiskoo ja kaksi siskoveljee.. aiq iso perhe mut qaiq tottuu :DDD:D:D:D mulla on hevonen ja poni asuu yksi tyis tallilla tuol stadis ja mä asun siis labbeeeenrantsus jos ei tullu selväx. mä ryyppään satunnaisesti sidukkaa ja viinaa, ja niiiiiin.

28.2.2012

Olin tos mun bestan ja sen sisqn kans kaupungil ft. joonas mut oikeesti olisin halunnu mun toisen bf kaupungille kosq en haluis kyl kertoo joonakselle et petän sitä ♥jonin♥ kans. joni on tosi kiva mut välil tosi ärsyttävä -.- sama koskee joonasta eli "jjonttuu" :_DDDDD

ostin h&&m liiqeest mun äiti oli siel kans mukana siin yhes vaaihees en tiedä miten se ehti xD on se qyl outo....:

demim housut makso ainakin 29.95 e 
demim housut makso ainakin 30.35 e (tos oli joku alejuttu)))) :)
ruutupaita makso 18.95 e
shortsit 19.95e
meikkei reilust yli 30 e

ja en muuta kun en haluu tuhlaa mutsin ja faijan kaikkii rahoi :D:D:D:D: 

loppupäiväst menin tallille kattoo mun hevosta "melluu" ja poniini "sannii". mellu on puoli verinen ja sanni on shetlannin poni menin valmennuksiin ja oli tosi kivaa mellu oli aika reipas xd valmentaja ei oiqi tyq siit...en oo kauaa ratsastanu joten siit ei tarvi välittää, joku 1 ja silleeeeeeeen.

ja koht meen taas vankilaa mut ei se haittaa kun nyt saan olla mun parhaan kamun seuras.... D:D:D::D:D:D

MOIKKA NÄHÄÄ HUOMEN ♥ RAQT LUKIJAT ♥

ps. huomen saatte kuviiiiiiiiii xdxdxxd

tän päivän biisi !♥